Projektu nedēļā – dabaszinātņu diena

25.maijā – eksaktie mācību priekšmeti, kas sevi demonstrē kā sadzīvē ik uz soļa pielietojamu, tātad viegli. Ik dienu kaut ko sastopam no dabaszinātnēm, fizikas, ķīmijas, bioloģijas, ģeogrāfijas, datorikas – dabas parādības un procesi – viela, lauks, kustība un spēki, enerģija, Zeme, Saules sistēma, dzīvie organismi, ekosistēma un mijiedarbība, ģenētika, evolūcija. Taču kādēļ tik grūti tos apgūt? Lai šodiena vieglāka!

Bioloģijā – skolēni tika sadalīti četrās grupās, kurās vajadzēja pēc attēla atpazīt dārzā (pagalmā) esošos augus un dzīvniekus, mūsu mežos sastopamās sēnes un noskaidrot vai tās ir ēdamas vai indīgas, kā arī skatoties mikroskopā jāatpazīst dzīvniekus, kurus mēs ikdienā ar aci neredzam un jānoskaidro, kur tos var sastapt. Kā informācijas avotu šoreiz varēja izmantot tikai grāmatas. Kad šie uzdevumi tika veikti, tad varēja nopelnīt konfekti par pareizi atminētu mīklu.

Fizikā – kā tikt pie elektrības? Skolēni vēroja demonstrējumus ar elektrostatisko mašīnu, noskaidroja kur un kā rodas elektrība, kāds ir elektrisko parādību cēlonis. Skolotājai Ritai Ziemelei palīdzēja 10.klases skolēni Sabīne, Mikus un Arvīds, kas kopā ar pamatskolēniem lieliski veica uzdevumu – salikt vienkāršāko elektrisko ķēdi. Skolēni uzzināja arī kā zvana ugunsdzēsēju signāls.

Izdevās!

Ķīmijas laboratorijā – jauca, pētīja, maisīja, putoja, gandrīz kā virtuvē.

Jaunais pedagogs Rinalds

Matemātikā …

Praktikante, skolas absolvente, nākamā matemātikas skolotāja – Marta Antonova. Paldies!

Datorika patīk visiem – 8.klašu skolēniem bija jāatpazīst putni pēc attēliem (starppriekšmetu saikne) un jāizveido videoklips ar skaņu un putnu attēliem, 7.klašu skolēni programmēja LED lampiņas tinkercard.com vietnē. 6.klašu skolēni cīnījās ar exel. 5.klases skolēni zīmēja ģeometriskās figūras scratch.edu.com

Atbildēt