Vebināri vecākiem!

Kāpēc bērniem zūd motivācija mācīties un kā to atgūt?

3 dažādi cēloņi un risinājumi.

1.Nepamanītie vai pārprastie  talanti un dabas.

Aizvien biežāk vecāki un skolotāji saskaras ar problēmu – pusaudzim nekas neinteresē, viņš pazūd datorspēlēs. Arī pandēmija ir veicinājusi to, ka bērniem ir palielinājies “ekrānlaiks”.

Bērni iemanās attālināto mācībstundu laikā paralēli stundām darīt datorā vai viedierīcē kaut ko citu – skatīties video, spēlēt spēles utml.

Bet bieži vien cēlonis šim ir tas, ka pandēmijas laikā kādi interešu pulciņi tika aizliegti un bērns “aizmirsa”, kas ir viņa aizraušanās un intereses. Kā viņam palīdzēt atgūt degsmi par to, kas viņu patiesi interesē?

Aicinām Jūs 2.decembrī plkst. 19:00 – 20:30  uz vebināru “Kā saprasties ar pusaudzi: cilvēku dažādie intelekti un dabas”.

Vairāk informācijas un reģistrācija šeit: https://egoperfectus.lv/lv/ka-saprasties-ar-pusaudzi-cilveka-dabas-un-intelekti/

Atklāsiet daudz jauna gan par sava bērna, gan par saviem talantiem un kā tos ikdienā īstenot un palīdzēt bērnam atgūt degsmi.

2. Jautājumi, kas ved uz mērķi

Reizēm mums vieglāk un ātrāk ir pateikt bērnam: “Dari tā un nedari šitā”.

Vai esat ievērojuši, ka, jo biežāk to sakām, jo mazāk mūs klausa. Un vienu dienu varam attapties situācijā, kad bērns mums atcērt: “Ko Tu mani te māci?!” Un nonākam klasiskajā situācijā  – “bērns mani neklausa”.

Kā izdarīt tā, lai bērns klausa? Uzdot viņam jautājumus un ieklausīties viņa viedoklī. 

Tas tiešām strādā, pārbaudīts praksē.

Tāpēc aicinām Jūs uz 6 vebināru ciklu vecākiem, kur izzināsim jautājumu uzdošanas mākslu bērniem , kas palīdzēs gan ieklausīties bērna mērķos, gan motivēt viņu mācībām.

Būs arī ieraksts.

Varat pieteikties arī uz atsevišķiem vebināriem.

Vairāk informācijas un reģistrācija šeit: https://ej.uz/parberniem2021

Sākam jau 3.decembrī.

3.Sarežģītas attiecības vecāku starpā vai bērnam ar kādu no vecākiem

Un lai cik ļoti mums gribētos pasargāt bērnus no vecāku šķiršanās problēmām,  bet bērni reizēm emocionāli un neapzināti tomēr iekļūst šajā stāstā.

Un gribam to vai nē – tas mēdz ietekmēt gan pusaudžu uzvedību, gan motivāciju mācīties.

Lai labāk izprastu šo situāciju, iesaku izlasīt manas kolēģes personīgo pieredzi:

https://www.delfi.lv/calis/attiecibas/skirsanas/berns-starp-divam-majam-izaugsmes-treneres-santas-leibovicas-personiska-un-profesionala-pieredze.d?id=53690855&fbclid=IwAR1yXAzCvuUWMfKthWfj9hEy14QFMoL23fkeckaFGzxVzpXJ2LM8TVmS8Z0

Un aicinu Jūs nebaidīties izmantot iespēju pieteikties arī uz individuālajām konsultācijām, lai, atrisinot sarežģītas situācijas Jūs iegūtu lielāku sirdsmieru, no kā arī bērni būs tikai ieguvēji.

Ar sirsnīgiem sveicieniem

Kristīne Zaksa

Koučs, sistēmiskais konsultants un lektore

izglītības vadības,

izdegšanas novēršanas un enerģijas atgūšanas jautājumos

+371 29442656

www.radosumapils.lv 

Atbildēt